tisdag

1. Ord om glädje

I och med en bloggpaus, där jag kom fram till att mitt bloggande skulle få genomsyras av glädjens toner, fick jag tanken att skriva om den dröm jag bär på: "Drömmen om ett turkosare land".
Jag drömmer om att glädjen, på ett starkt och mäktigt sätt, får sprida sig ut över vårt avlånga land och
i denna blogg vill jag nu få samla tankar och ORD OM GLÄDJE! Här kommer du också finna andra människors texter om glädje.


I min blogg "turkosare land" vill jag fortsätta att dela med mig av  min passion för färg & färgglad inredning, min pysselglädje & vardagens glädjeämnen & reflektioner!
Jag kommer också, likt tidigare, att varva detta med dagens turkosa ting och   
turkosa människor/glädjespridare. Och självklart så genomsyras båda bloggarna av den jag är, min glädje i och tacksamhet till Gud och  drömmen om ett turkosare land!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar